کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی
کتابخانه ای برای همه

کتابخانه ای برای همه

کتابخانه فانتزی

هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد ( استفن کینگ )

هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد ( استفن کینگ )

هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد و سه داستان دیگر

نویسنده: استفن کینگ
هر آنچه دوست داری، از دست خواهی داد، ماجرای مردی است به نام آلفرد زیمر، فروشنده سیاری که قصد دارد، در متلی خودکشی کند. او دچار روزمرگی شده، و تنها تفریح و سرگرمی اش جمع آوری نوشته های روی دیوار دستشویی های بین راهی است. او همه ی آنها را در دفترچه ای نوشته-تنها انگیزه ای که مانع خودکشی اش شده بوده، اما به تدریج گویی شغل اصلی اش می شود. به قول خود آلفرد زیمر ، انگار خودکشی بسیار آسانتر از ایجاد دگرگونی و تغییر است. او دو انتخاب بیشتر ندارد، یا دفترچه را دور بیندازد و خودکشی کند ، یا اقدام به چاپش کند ...
استفن کینگ درباره انگیزه نوشتن هرآنچه دوست داری، از دست خواهی داد ، پایان داستان و چند نکته دیگر در انتهای داستان این جملات را نوشته است :
من از رانندگی خوشم می آید، به خصوص کشته مرده بزرگراه های پایان ناپذیر ایالتی ام . بزرگراه هایی که در آن ها چیزی مشاهده نمی کنید مگر مرغزارهای دوطرفه اش و هر شصت هفتاد کیلومتر یکبار هم توالت های عمومی بلوکه سیمانی . توالت های عمومی معمولا پر از انواع و اقسام نوشته ها و یادداشت ها هستند . بعضی از آنها خیلی عجیب و غریب اند . من شروع کردم به جمع آوری این پیام ها از هرجایی که دم دستم بود و آنها را در دفترچه یادداشتی جیبی نوشتم ، مابقی جملات را هم از طریق اینترنت پیدا کردم (دو سه تا وب سایت به این طور جمله ها اختصاص دارند) و بالاخره داستان متعلق به این جمله ها را نوشتم . همین داستانی که خواندید از آب درآمد . نمی دانم داستان خوبی شده یا نه ، اما خیلی نگران مرد تنهای داستان بودم و واقعا امیدوارم بودم اوضاع به خوبی و خوشی برایش پیش برود همه چیز زندگی اش روبه راه شود . در پیش طرح اولیه داستان ، همین اتفاق افتاده بود . اما بیل بیوفورد نیو یورکر پایانی پر ایهام و ابهام برای داستان در نظر بگیرم . احتمالا حق با او بوده ، اما همه ما اگر که بخواهیم ، می توانیم برای کل الفی زمیرهای دنیا دعا کنیم .
 

 

دانلوددانلود

.

نظرات 1 + ارسال نظر
mohamad یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ق.ظ

salam khaste nabashid mamnoon az ketabhaee ke baramoon mizarid..momkene ketabhaye skan shode bezareed,mesle 2 ketabe digar telesme samarghand.ba tashakor,khoda negahdar.

کتابهایی که موجود باشه میذارم اما طلسم سمرقند فقط یک جلد توی نت هست بقیشو من هم ندارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد